Marketing – Philip Kotler, Kevin Lane Keller

Bardzo gruba książka zawierająca w sobie prawie wszystkie zagadnienia związane z marketingiem. Można by nawet powiedzieć, że jest biblią marketingu. Nie wyobrażam sobie, aby osoba zajmująca się marketingiem nie znała tej publikacji. Polecam ją również przedsiębiorcom, żeby wiedzieli jakie mają możliwości rozwoju i jakie są szanse wyprzedzenia konkurencji. Przykłady marek i studium przypadku na podstawie największych korporacji na świecie daje ogromną wiedzę, aby nie popełniać ich błędów i podążać drogą zwycięstwa. Informacje są tak uniwersalne, że pomimo pierwszego wydania, które miało miejsce kilkadziesiąt lat temu to do dziś można zastosować, z pełnym powodzeniem, zawarte w niej techniki marketingowej.

Uważam że książka w największym stopniu przysłuży się między innymi firmom, przedsiębiorcom, menedżerom oraz oczywiście marketingowcom, ale takim, którzy mają już chociaż minimalne doświadczenie w swojej pracy. Brakuje w niej choć odrobiny informacji i porad dla tych, którzy nie mają budżetu przeznaczonego na marketing sięgającego milionów.

Książka jest napisana akademickim językiem, dlatego tez nie jest dla każdego i mocno trzeba się przyłożyć, aby zrozumieć wiedzę jaką zawiera. Mimo tego korzyści jakie z sobą niesie są ogromne dlatego warto się z nią zapoznać.

Książkę można zamówić na stronie:

Marketing Philip Kotler

Marketing